Odprta knjiga – GG4U

 Odprta knjiga – GG4U je bralni projekt, ki je namenjen starejšim bralcem 7., 8. in 9. razreda. Sodelovanje v bralnem tekmovanju je prava dogodivščina, ki povezuje branje, poustvarjalne dejavnosti po le-tem, skupinsko delo in tekmovanje, je zabavno, poteka kot igra, povezuje spletne medije in 6 knjig, dogaja se (tudi) v šolski knjižnici, kjer se sodelujoči družijo in pogovarjajo o prebranem …

Poteka od oktobra do maja.

Sodelujete lahko v trojicah kot ekipa.

Kaj potrebujemo za izvedbo?

  • Komplet 6 knjižnih naslovov (ki jih organizatorji razkrijejo le tisti mentorici oz. mentorju branja, ki svečano priseže, da ga svojim tekmovalcem ne bo razkril-a),
  • računalnik z internetno povezavo ali pametni telefon (iPhone ali Android) in
  • hitre prste.

Kako projekt poteka?
Projekt je zasnovan v obliki bralnega tekmovanja z ludičnimi elementi na portalu Classcraft. Učenci si izberejo svojega avatarja in tekmujejo v trojkah. Vsaka ekipa si izbere svoj vzdevek in se po navodilih, ki jih pošljemo udeležencem, prijavi na portal. Udeleženci z reševanjem različno zasnovanih nalog, ki spodbujajo ustvarjalnost in premislek o prebranih knjigah, opravijo knjižno potovanje, ob katerem se tudi zabavajo.

Cilj tekmovanja je, da vsi udeleženci ekipe pravilno rešijo knjižne uganke, postopno razkrijejo naslove knjig, ki jih prebiramo v projektu in dejavno dokažejo, da so jih prebrale. To storijo tako, da uspešno rešijo vse naloge, pripravljene v izzivih (quests). Ob tem zbirajo točke, največ točk lahko ekipa dobi za zahtevnejše in bolj ustvarjalne naloge. Točkuje se tudi zaželeno in nezaželeno vedenje. Zmaga ekipa, ki bo ob upoštevanju pravil igre najhitreje, najbolj ustvarjalno in najuspešneje dosegla vse cilje in najvišje število točk in (v seštevku) vsaj 60. stopnjo.

Kaj od tekmovalcev pričakujemo?

  • Odprte glave,
  • domiselnost in ustvarjalnost,
  • poznavanje uporabe računalnika, e-pošte, portalov (youtube) in tehnologije (računalnik, mobitel, kamera) in
  • pripravljenost, da uživate v branju in reševanju knjižnih ugank, ter si ob tem še prislužite nagrado.

Kakšne so nagrade?
Zmagovalna ekipa prejme enodnevni izlet v vetrovnik v Logatcu (https://www.aerodium.si/) ali v letni adrenalinski park na Krvavcu (https://www.rtckrvavec.si/) (ekipa si izlet izbere v dogovoru z mentorico ali mentorjem branja). Mentor/-ica soglaša, da bo v primeru zmage spremljala svojo ekipo na nagradni izlet.

Točkovanje
Pri navodilih na portalu Classcraft so navedene sposobnosti posameznih likov in točke, ki jih ti lahko prejmejo, prav tako je ob vsaki nalogi zapisano število točk, ki jih lahko dosežete. Najpomembneje je, da čim hitreje pravilno rešite uganko z naslovom knjige, ki jo iščemo, saj vam bo to omogočilo več časa za reševanje nalog, povezanih s knjigami. Naslov knjige do navedenega datuma oddate med naloge (tasks), če naslov knjige pošljete prej, dobite še dodatne točke. Z največ točkami so ovrednotene zahtevnejše, ustvarjalne naloge. Pri teh nalogah (zadnji dve pri vsaki knjigi) bomo ročno vnesli še dodatne točke za izvirnost in ustvarjalnost. Strokovno žirijo sestavljajo uredniki KUD Sodobnost International in založbe Malinc.

Datum, po katerem se lahko prijavite v Classcraft: 19. september 2022.
Zadnji dan za prijavo na projekt in začetek tekmovanja: 3. oktober 2022.

Datumi, do katerih morate najkasneje sporočiti naslove knjig in obenem tudi datumi, do katerih se ukvarjate s posamezno knjigo, so naslednji:

  1. knjiga Kristina Gudonyte: Dnevnik poredne punce 3. oktober 2022
  2. knjiga Bart Moeyaert: Bratje – 7. november 2022 – 12. december 2022
  3. knjiga – 12. december 2022 – 23. januar 2023
  4. knjiga – 23. januar 2023 – 27. februar 2023
  5. knjiga – 27. februar 2023 – 3. april 2023
  6. knjiga – 3. april 2023 –  8. maj 2023.
(Visited 3 times, 1 visits today)