I. TRIADA
- Učenec pridobiva prve samostojne izkušnje v šolski knjižnici.
- Učenec se navaja na vzdušje knjižničnega prostora, spoznava njeno ureditev in se uči pravilnega obnašanja v knjižnici.
- Seznani se s postopkom izposoje in vračanja gradiva.
- Spozna starostni stopnji ustrezen leposlovni in poučno znanstveni knjižnični fond – knjižno in neknjižno gradivo.
- Ob koncu prve triade postane učenec tudi samostojen bralec in odgovoren uporabnik knjižnice.
- Zna uporabljati osnovne storitve v knjižnici.
- Knjižničar ga z različnimi oblikami in metodami dela motivira za branje.
II. TRIADA
- Učenec nadgrajuje znanje, pridobljeno v prvi triadi.
- Knjigo spozna kot najosnovnejši medij v šolski knjižnici.
- Spozna pot od knjige do ustvarjalca do uporabnika.
- Seznani se s fizičnimi deli knjige in bibliografskimi podatki, ki so pomembni za identifikacijo.
- Učenec poleg primarnih informacijskih virov začne postopoma spoznavati sekundarne informacijske vire. Seznani se z njihovimi oblikami, namembnostjo in vsebino. Za iskanje informacij uporablja različne iskalne zahteve.
- Od referenčnih virov zna uporabljati splošne enciklopedije in leksikone.
III. TRIADA
- Učenec spozna vlogo in pomen informacij v sodobni družbi.
- Razlikuje med podatkom in informacijo.
- Pouk je usmerjen k razumevanju izbora iskalne strategije in poznavanju virov za splošno, specialno in tekoče informiranje.
- Učenec razširi znanje z lokalnimi podatkovnimi zbirkami in globalnim informacijskim omrežjem.
- Uporablja bibliografske in nebibliografske zbirke podatkov.
- Učenec spozna različne tipe knjižnic, z namenom, da pridobi točno določeno informacijo.
- Za potrebe raziskovalnega in projektnega dela učenec spozna pojme CITAT, CITIRANJE IN REFERENCA.
- Zna uporabljati informacijske vire za samostojno reševanje problemov in določiti njihovo lokacijo.
- Ob koncu tretje triade postane samostojen uporabnik knjižnice, njenega gradiva in informacijskih virov.
- Oblike KIZ bomo prilagajali novostim.
(Visited 126 times, 1 visits today)